teisipäev, 5. aprill 2022

Minu portfell, 3. osa

Hurraa, ma sain oma elus teist korda dividende! Ja see tuletas mulle meelde, et oleks aeg taaskord oma portfell üle vaadata. Ja alustuseks saan hõisata, et ma olen täiega rohelises. Ega ma täpselt ei tea, mis seda siin põhjustanud on, aga no kurtmiseks põhjust pole, eks ole. Ja ma ei viitsi ka kuidagi vaeva näha, et aru saada, miks mu investeeringud järsku kõik plussi on lennanud. Kui nii, siis nii. Suures plaanis sellel kõigel praegu endiselt veel tähendust või tähtsust ei ole.

Alustuseks siis räägikski natuke nendest dividendidest. Coca-Cola maksis mulle seekord siis 2,08 USD. Eelmine dividendimakse toimus detsembris, tookord sain 0,80 USD. Kuna see eelmine summa oli niivõrd väike, siis siiani seisis see mul niisama Revoluti investeerimiskontol. Nüüd aga tuli siis piisavalt "suur" summa juurde, et ostsin nende eest aktsiaid juurde. Ehk siis nüüd kajastuvad Coca-Cola kasumis mul ka edasi investeeritud dividendid (sisse pandud summat see seejuures siis ei mõjuta). Vahepealse aja jooksul olen ma siin ka ise natuke juurde lisanud ja tänane seis on siis selline, et kokku olen Coca-Colat ostnud 300 EUR eest ja reaalsuses vaatab vastu mulle 319,82 EUR (ehk siis +6,61%).

Ka krüptovaradesse olen veidike juurde pannud (50 EUR BTC katteks) ja ka need on vahepeal kenasti plussi ujunud. On see siis olnud sõja tõttu või mingitel muudel põhjustel, seda ma väga täpselt ei tea. Aga nagu allpool toodud pildilt näha, siis 300 EUR krüptorahakott on tänaseks muutunud 328,58 EUR suuruseks. See teeb täitsa tubli 9,52%.

Tuleva III samba osas olen siis kenasti jätkanud oma tavapärast rutiini ja juba neljandat kuud järjest kandsin sinna 500 EUR juurde. Ehk siis võrreldes eelmise portfelli ülevaatega on sinna vahepeal lisandunud 1000 eurot. Ning tookordsest 60,62 EUR kahjumist on tänaseks saanud hoopis 32,40 EUR kasum (+1,08%). Ehk siis nagu sai juba mainitud, kogu portfell on täiega rohelises. On see siis mingi uue pullituru algus või ajutine hüpe, seda ma ei tea. Aga tore ikkagi.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar