esmaspäev, 16. mai 2022

Reklaamimäsu kontrolli alla!

Kuna viimastel nädalatel on teatud põhjustel mu blogi veergudele jõudnud päris palju niiöelda uut rahvast, siis olen järjest hakanud saama ka teistsugust tagasisidet ja ka kasulikku konstruktiivset kriitikat. Ühelt poolt siis nii sisu poolest, kuid teisalt ka mu blogi loetavuse suhtes. Hetkel tahaksingi peatuda siis sellel viimasel. Päris mitu inimest on teinud mulle märkuse, et selle meeletu reklaamimäsu keskelt on üsna raske aru saada, kuskohas lõpeb postitus ja kuskohas algab järgmine reklaam.

Tõele au andes olen selles osas ise olnud natuke nagu silmaklapid peas, sest ega ma ise seda blogi ilma adblockerita polegi juba päris pikka aega lugenud (jah, ma loen iseenda blogi - alati vähemalt 2-3 korda pärast uue postituse avaldamist, et parandada kirjavigu ja siin-seal ka sõnastust parandada/parendada). Ning nende märkuste peale siis vaatasin korra sellele otsa ka ilma adblockerita. Oh, issand, see oli ikka päris kole! Imetlen neid, kes sellest rägastikust ikkagi viitsisid iga kord sisu ikka üles otsida. Aga vaevalt selles midagi nauditavat sai olla. Ühelt poolt võiks ju öelda, et pane endale adblocker peale ja mis sa virised, aga teisalt näiteks mõne nutiseadmega lugedes see adblockeri variant vist nii triviaalne ei olegi.

Igal juhul, käisin ma nende soovituste põhjal kõigi oma kolme blogi reklaamiseaded üle. Tuleb nentida, et need olid mul ikka mõnuga maksimumi peale keeratud - reklaamid nii üleval bänneril, küljeribal kui ka postituste vahel ja all. Need olid kõikjal! Aga nüüd ei ole. Nüüd peaks palju parem olema. Vähemalt ma ise jäin küll hetkel üldpildiga rahule. Loodetavasti on ka teie jaoks need külastused edaspidi meeldivamad ja vähem vilkuvamad, ka ilma adblockerita.

Võiks ju ka küsida, et milleks üldse need reklaamid, et võiks ju üldse maha võtta. Aga kuna sellest kõigest tiksub mulle vaatamata kõigele siiski täitsa asjalik tulu (mitte päris 3,50 EUR, eks ole), siis natuke neid ikkagi võiks olla. Loodetavasti on see siiski arusaadav ja mõistetav ning lugejaid see mäsu enam ära ei peleta. Muidugi, kui kellelgi on veel ettepanekuid, kuidas asja paremaks muuta, siis kõik soovitused on teretulnud! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar